Zburați cu avionul de pomană, domnule doctor


Încă mai există oameni în sistem!

andreanum & co

Se zice că pe mormintele proaspete cresc cele mai frumoase flori. De fapt nu știu dacă există chiar o astfel de vorbă, mai degrabă e o constatare matinală de-a mea în timp ce ISU își numără acatistele și garează două turbojeturi date pomană de Țiriac și-o-bancă-ghici-ciupercă-ce-i. O formă tardivă de compasiune? O pulsiune rușinoasă față de ce s-a întîmplat? Eu n-am auzit încă, spre comparație, dispatcher-ul de la 112 de acum o săptămână să fi formulat vreo formă de scuză, în varianta simplă (scuze!) sau agregată (iertați-mă pentru că am fost un bou incompetent!) pentru brambureala generată de accidentul în care-au fost implicați Iovan, Aura Ion, Zamfir, Calu etc. N-am auzit Agenția Națională de Transplant să-și ceară scuze pentru condițiile în care-și trimiteau oamenii să preleveze organe. N-am auzit Ministerul Sănătății să ia poziție față de siguranța personalului medical în misiuni, nu cu asta se ocupă până la urmă…

Vezi articol original 2.191 de cuvinte mai mult

One thought on “Zburați cu avionul de pomană, domnule doctor

  1. Offfff cata dreptate aveti in ceea ce ati scris .Arafat se baga in cazurile de ambulanta (ca sa denigreze),si in acest timp de cand sa infintat SMURD-ul si protocolul pe care la facut domnia sa , este in avantajul LOR.De ce in accidentul aviatic se vede pe post ca SMURD-UL a ajuns la fata locului si a ajuta pe cei in cauza ……….In primul rand au fost satenii care au ajutat in toata misiunea aceea. …Oamenii de rand care au stiut ceea ce sa faca sa-si ajute semenii in acest necaz .Arafat da zor ca paramedicii au facut tot ce sa PUTUT FACE PT. CEI IN ACCIDENT , dar incercand sa ne punem aceasta intrebare ……….CINE SUNT PARAMEDICII ?, CE SPECIALIZARE AU? CATI BANI SAU INVESTIT .? Tot domnia sa in urma cu ceva timp a specificat ca cei care sunt paramedici au facut un curs de 3 luni pt. acest protocol de urgenta numit SMURD .LA ACEST ACCIDENT AVIATIC AVEAM NEVOIE DE MEDICII CU EXPERINETA ….Ma doare sa aud ca nu sa inregistrat nimic pe 112,nu au avut cum sa-i localizeze pe cei din accidentul aviatic ..(.MINT ) .STS inregistreaza tot , dar in cazuri de instanta se sterg convorbirile. Am avut un caz similar in care, in instanta AVEAM NEVOIE DE PROBE si nu a fost nimic inregistrat de STS ceea ce ma inculpat .Asa ca am fost vinovata de instanta ca timp de 12 h. nu am luat legatura cu dispeceratul 112 sau dispeceratul de la ambulanta .TOTU ESTE O MINCIUNA …MUSAMALIZARE … IPOCRIZIE … ETC…..Cine are putere in aceasta tara traieste ,cine nu moare …Asta nu este dreptate ……Pacat ca nu stim sa ne aparam sistemul care se numeste SANATATE PT. TOTI ……..

Dacă ai ceva de spus, comentează!

