In nimicnicia mea….


În nimicnicia mea azi mușc din mâna celui care de 8 ani ne e păstor și baci (greșeală stilistică intenționată…)…

În nimicnicia mea mă încăpățânez să  cred că măsurile geniale luate în ultimii trei ani ce au scos România din mizerie sunt greșite și că fără ele nici măcar curent pentru laptop să scriu nu aș fi avut (îmi cer scuze și că nu e laptopul de la ei.. e de la alt guvern… oroare)…

În nimicnicia mea consider că mergem într-o direcție, pardon, fără direcție, greșită cu toate că inteligenții de la Guvern imi demonstrează cu negru pe alb-portocaliu că economia e mai sănătoasă ca oricând….

Sunt vinovat de păcatul capital din politică: NU CRED CE MI SE SPUNE SĂ CRED!

Nu am creierul spălat și nici nu sunt plătit….

Am un talent îngrozitor să remarc scizurile dintre discursuri și realitate, între fațade și ce se ascunde în spatele lor.. Din păcate exclusiv în politică (ce util mi-ar fi fost în viața personala…). Rata de succes a predicțiilor politice tinde la 80-90% (într-0 țară normală ar fi urcat la 95% dar în România prostia e mai mare decât putem să admitem..). Uneori aș prefera să fiu cu creierul spălat, să nu mă impresioneze nimic, să fiu liniștit, să merg unde mi se spune să merg… așa ca un roboțel…

Da, în nimicnicia mea recunosc că nu mă pot bucura de alegerile geniale ce se fac în numele meu și pentru mine…

Închei cu mesajul unuia din Piață (acel centru al cetății…): domnule, eu am crezut că  ne iubește… Prima datorie a oricărui conducător e să își iubească turma. Cu mioare albe, negre, șchioape, verzi, albastre, prima datorie a păstorului e să aibă grijă de turmă… O mulge, o flocăie, mai taie o oaie la nevoie… Dar îi pasă de ele pentru că ține la ele… Nu poți conduce dacă nu îți iubești condușii … Iar asta se vede imediat! Sau după 8 ani, pentru unii… Sau niciodată pentru mioarele favorite al ciobanului sau cele cu cataractă….

 

 

Dacă ai ceva de spus, comentează!

