Suicide is painless…


Aşa e că nu ştiaţi că asta era tema muzicală de la MASH?

MASH – serialul care mi-a păstrat ideea de umanitate.

MASH – serialul care mi-a menţinut ideea că pot fi şi medic…

MASH – serialul în care totul era luat în bătaie de joc, mai puţin lucrurile cu adevarat importante: viaţa, iubirea, prietenia, umanitatea….

MASH – serialul în care râdeai serios de inepţie, de război, de mizeria umană…

MASH – serialul în care băşcălia înceta în momentul în care viaţa cuiva era în pericol… şi revenea la cote sporite atunci când tâmpenia umană trebuia taxată…

Poate unul din cele mai dureroase episoade a fost cel în care Hawkeye refuză să creadă că se poate întâmpla ca un copil să moară în braţele proprie mame pentru că nu trebuia să plângă..

Deşi nu am râs deloc, acel episod a rămas pentru totdeauna ca unitatea de măsură pentru caracterul uman. Atunci când ajungi să te comporţi ca Hawkeye, atunci eşti om cu adevărat…..

Sau episodul în care ne este prezentată înmormântarea unei asistente despre care aparent nu ştia nimeni mare lucru şi totuşi câte lucruri se ascund în spatele unei persoane… şi cât însemnăm de fapt unii pentru alţii şi nu avem niciodată timp să ne spunem asta…

Şi pentru că într-o lume nebună trebuie să fii mai nebun ca să rămâi întreg la minte…

4 thoughts on “Suicide is painless…

  1. Serialul imi este necunoscut ; Dar am inteles cate ceva din postarea ta .
    Stiai ? Ironia , bascalia fara pauza , chiar si in iubire , si in prietenie si ,si….mascheaza frustrari si complexe . Si nu intotdeauna ele sunt raspuns – taxare a ,,tampeniei umane”.

  2. Nuuu, ironia, bascalia nu sint fara pauza in serial. Din cele patru clipuri pe care le-am postat unul singur este plin de bascalie… Celelalte 3 sint serioase.
    Sint momente in care poti ride si momente in care risul e deplasat. Mai uita-te odata la al doilea clip…. Te rog!

    • Nu prea pot sa revad clipul …..N as mai putea adormi ….Mi -l amintesc ….Am inteles ce ai vrut sa spui…
      Am inteles ca filmul nu este tot o ironie si o bascalie . Tocmai de aia iti aminteam ca si in viata noastra , reala , este la fel ; si ca numai cine are oarece frustrari o poate tine intr-o ironie si-o bascalie fara limite , chiar si momente ….date a fi supreme .

Dacă ai ceva de spus, comentează!

