Azi m-am sculat plin de harţă….


Şi am început să înjur pe toată lumea. Pentru răceală, pentru geamul spart de curent, pentru mieunatul pisicii în miez de noapte şi pentru ceasul matinal care ţîrîia obsesiv…

Acum ar trebui să spun că m-am calmat, am luat hotărârea aia frumoasă să am înţelepciunea să accept lucrurile pe care nu le pot schimba şi aşa mai departe.

Numai că nu m-am calmat. M-am enervat şi mai tare. Atât doar că nu e o furie explozivă, a la Othello…. davai zdreanţa, viaţă…. Nu. O furie rece. Profundă. Şi care se cere potolită nu cu un gât sugrumat ci cu o dorinţă profundă de schimbare.

Cum literatura de specialitate ne învaţă că adultul nu se mai schimbă este inutil să mă schimb pe mine. În schimb pot schimba lumea. E pe principiul bulgărelui de zăpadă. Sunt suficiente zăpezi căzute ca să poţi stârni o avalanşă. Totul e să ştii unde să strigi. Sau să pui explozibilul, în cazul în care, dotat fiind cu neuroni la mansardă, vrei să stârneşti o avalanşă controlată.

Aşa că azi m-am sculat plin de harţă. De azi încep să schimb lumea. După chipul şi asemănarea mea.

http://www.youtube.com/watch?v=-tJYN-eG1zk&feature=related

One thought on “Azi m-am sculat plin de harţă….

  1. Pe 3 septembrie unde esti?
    Pot sa-ti arat posibilitatea de a schimba lumea si pe tine, in bine
    Asta inseamna o plecare la Bucuresti , la ora 13 macar sa fii deja in oras.
    Pot veni sa te iau dar am nevoie de ceva rezevare pensiune acolo,vineri .
    In Bucuresti se rezolva, am baietii, locuiesc acolo.
    Doar sa fii curios si sa vrei. 🙂

Dacă ai ceva de spus, comentează!

