Night Hawk…


Noapte buna, România, oriunde te-ai afla….

Ştiu, e plagiat dupa Jack Killian. Dar serialul respectiv a fost o primă oază că există şi o altă lume, o lume normală. Reformulez, o lume care se străduieşte să fie normală…

Am simţit asta, în noaptea asta când m-am plimbat pe străzile Bucureştiului…

Acum exact 20 de ani făceam acelaşi lucru cu colegul de bancă pe străzile din Eforie Sud… Amândoi mari fani Jack Killian…

Atunci el a botezat stilul ca fiind Night Hawk…

E o noapte frumoasă şi caldă de vară. Plăcută. Cu toate acestea Bucureştiul m-a făcut să mă simt altfel şi să văd o Românie altfel…

O noapte plină de fete cu fuste scurte şi băieţi tatuaţi. O noapte plină de motoare supraturate şi viteze de 150 de km pe bulevardele goale. O noapte în care o fetiţă m-a întrebat cu o voce deosebită, caldă şi blândă, aproape ca o iubită dacă nu doresc ceva.. Şi la răspunsul meu clătinat din cap că nu, la care am adăugat un zâmbet cât am putut de cald mi-a răspuns cu un zâmbet la fel de cald. Poate chiar mai cald… O noapte cu aurolaci şi boschetari stând pe marginea drumului şi cu maşini de poliţie patrulând. O noapte  a contrastelor. O noapte în care am simţit pentru prima dată că nu mergem într-o direcţie greşită şi că suntem pe drumul cel bun… O noapte în care Bucureştiul mi s-a părut ca NewYorkul anilor 80… Şi nu o relicvă comunistă…

Şi poate cel mai mult m-a impresionat vocea aceea….

Dacă ai ceva de spus, comentează!

