Iubitei mele necunoscute…


Declaraţie de dragoste!

Noi nu ne-am întâlnit dar te cunosc…

Îţi recunosc zâmbetul duios

În urechi imi răsuna râsul tău melodios

şi simt cum îţi dai uşor capul pe spate când te amuz…

 

Mi-e dor deja de mângierea ta

Să imi las capul pe pieptul tău

Şi să mă alinţi cum ştii doar tu…

 

Abia aştept să te iau din nou de mână

Şi să ne plimbăm noaptea pe strada

Să te sărut şi să mi te abandonezi în braţe…

 

Aş vrea să mai văd încă o dată

Conturul trupului tău printre cerşafuri

Şi să aud cum respiri uşor, în somn profund…

 

Să fim din nou

O singură fiinţă

Iubita mea ce vei veni…

 

6 thoughts on “Iubitei mele necunoscute…

  1. Adi, frumusețea ei absolută persistă cât timp e necunoscută. Acu mă refer la marile spirite, tu știi! Din clipa in care o cunosti și începi să afli că nu i-a venit ciclul, sau că are celulită, sau că urlă fără rost la trezire dimineața, sau că tre s-o porți prin magazine în ziua în care nu ai bani, ea redevine viața reală iar visul se spulberă…Și atunci, invariabil, în tine apare schema unei noi iubite necunoscute…incă. Vorbesc în cunoștință de cauză! Am aflat greu, târziu și cu costuri uriașe această schemă. Acu mi-am însușit-o bine, dar fascinația „iubitului necunoscut” o mai păstrez undeva sub scoarță. Ohhh…o mai și reactivez uneori…

    • Tot ce ai insirat tu nu scad frumusetea… Cind iubesti, iubesti. Si atit. Iubesti si forma sinilor, si celulita si chiar daca tropai a paguba pe dalele mall-ului tot iubesti… Nu, nu. O iubire adevarata nu simte nevoia unei noi iubiri… Una e suficienta. Chiar daca te mai uiti si prin vecini/vecine. Sta in firea umana sa tragi cu privirea si fructul altuia e intotdeauna mai gustos. Odata sau de doua ori… 🙂 Daca e iubirea aia, aia adevarata, este potrivirea fantastica intre cele doua parti care iti permite sa ajungi la o intelegere reciproca… la o contopire care depaseste limitele simplei convietuiri… Atunci nu mai conteaza ca ea e sau nu la ciclu si el a uitat sa treaca pe la dus… Ba chiar devine un prilej de a face ceva nou… Pentru ca increderea reciproca permite depasirea unor detalii de acest gen si transformarea lor in noi motive de iubire… Crede-ma, am trecut odata prin asta si stiu ce spun. A fost o potrivire de 80-85% daca vrei un procent. Asa ca stiu cum ar fi sa fie cea de 100%…. PS – statistic vorbind ar trebui sa fiu multumit cu ce a fost. Iaka, nu sint. Vreau mai mult! Gresesc?

  2. Nu, nu gresesti! E normal sa vrei mai mult, sa vrei astazi si nu acu cativa ani. Marea iubire insa, e o notiune, un premiu retroactiv. Cred ca poti stabili care a fost marea ta iubire doar in ultimele clipe inaintea mortii. Inafara acestor clipe de final, intotdeauna speri ca o sa apara, intotdeauna raman cele cinspe procente neacoperite de iubirea in curs, intotdeauna starea prezenta este acuta si aia veche cronica…Asadar iti perverteste ierarhia.

Dacă ai ceva de spus, comentează!

