MULTUMESC!


Thank You for friendship

2 thoughts on “MULTUMESC!

  1. „Micul prinţ se duse să mai vadă o dată trandafirii.
    – Voi nu semănaţi întru nimic cu floarea mea, voi încă nu sunteţi nimic, le spuse el. Pe voi nimeni nu v-a îmblânzit, precum nici voi n-aţi îmblânzit pe nimeni. Sunteţi aşa cum era şi vulpea mea. Nu era decât o vulpe, aidoma cu altele o sută de mii. Eu însă mi-am făcut din ea un prieten, iar ea acum nu are în lume seamăn.
    Şi florile se ruşinară.
    – Sunteţi frumoase, dar sunteţi deşarte, le mai spuse el. Nimeni n-ar avea de ce să moară pentru voi. Floarea mea, fireşte, un trecător de rând ar crede că e asemeni vouă. Ea însă singură e mai de preţ decât voi toate laolaltă, fiindcă pe ea am adăpostit-o sub clopotul de sticlă. Fiindcă pe ea am ocrotit-o cu paravanul. Fiindcă pentru ea am ucis omizile (în afară doar de câteva, pentru fluturi). Fiindcă pe ea am ascultat-o cum se plângea, ori cum se lăuda, ori câteodată chiar şi cum tăcea.
    Fiindcă ea e floarea mea.

    Şi se duse înapoi la vulpe.
    – Rămâi cu bine, zise el…
    – Te du cu bine, zise vulpea. Iată care-i taina mea. E foarte simplă: Limpede nu vezi decât cu inima. Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor.
    – Ochii nu pot să pătrundă-n miezul lucrurilor, spuse după dânsa micul
    prinţ, ca să ţină minte.
    – Numai timpul împărţit cu floarea ta face ca floarea ta să fie atât de
    preţioasă.
    – Numai timpul împărţit cu floarea mea… făcu micul prinţ, ca să ţină
    minte.
    – Oamenii au dat uitării adevărul acesta, zise vulpea. Tu însă nu trebuie să-l uiţi. Devii răspunzător de-a pururi pentru ceea ce ai îmblânzit. Tu eşti răspunzător de floarea ta.
    – Eu sunt răspunzător de floarea mea… spuse după dânsa micul prinţ,
    ca să ţină minte. ”

    Nu uita niciodata!

Dacă ai ceva de spus, comentează!

