Ce oligarha m-am trezit….


M-am trezit de dimineata cu fericire, ca in fiecare din diminetile mele de oligarh. Mi-am scos de sub perna ciorapul in care imi tin economiile, ca la banca nu mai incap…mi-am numarat in graba de nabab monedele pretioase, cu bucuria ca si azi imi vor ajunge sa-mi cumpar satiosul covrig, masa de dimineata si pranz, de pe peronul garii unde am cabinetul Ce cabinet ? unul foarte important pentru sistemul sanitar, de medicina de familie…

Am coborat scarile blocului si mi-am ochit masina pe „janta”…na, asta este, cauciucul nu mai este ca in tinerete, deja are pori multi, dar eu apreciez varsta a treia, consider ca nu trebuie exclusa din viata de zi cu zi, ci utilizata conform experientei, asa ca mi-am facut exercitiile sportive umfland cauciucul cu pompa pentru colacul de plaja al fie-mii; exercitiile astea sunt benefice pentru sanatate, l-am vazut pe colegul meu de oligarhie, Sarbu cu pro-tv…cum face ture de bazin in piscina lui incalzita, asa ca, i-am urmat exemplul…

Dupa ce am stors cateva picaturi din bricheta mea veche, pe benzina, in rezervorul masinii, am completat cu niste gaz lampant de la o vecina ortodoxa, am plecat spre cabinet, desi masina inca flamanda, tusea si se opintea la fiecare acceleratie, de parca o scuturau frigurile…

Am ajuns in parcare la gara. Evident, locuri de parcare…gratis…canci ! pentru mine insa asta nu conteaza, am pregatite intr-un buzunar secret al portofelului, hartii de 5 lei, pe care generos le impart cu „parcaristul”, un ochelarist pregatit pentru economia de piata, cunoscand la perfectie raportul cerere si oferta a locurilor de parcare din zona…

Plina de avant si entuziasm, am ajuns in „fotoliul” meu schiop din cabinet…ca o femeie de afaceri ce sint, am deschis „note-book”-ul meu ultima generatie de la Nico incoace…si am cercetat piata financiara…hopa ! ia uite ce scrie in ZF…ca am 9000 de euro pe luna venit al cabinetului…pai, asa o fi ! dar daca asta este venitul, eu care iau ceva mai putin de 2000 euro pe luna pentru tot cabinetul, ma intreb unde naiba s-au pierdut restul de bani ? poate ca stie „ordonatorul de credite”…l-as suna, sa-l intreb, asa, ca intre „bisnis-meni” ce a facut cu restul de bani ce mi se cuveneau, dar ma gandesc ca e timp pierdut, si „time is money”…asa ca ma grabesc sa incep consultatiile, astea sunt o adevarata sursa financiara, la 9,9 lei cat costa ele validate…

Intre timp, ma suna un coleg de oligarhie, Vantu…sa ma intrebe daca diclofenacul gel este bun pentru piciorul lui mai scurt, si daca este compensat…ocupata sa trantesc un pic imprimanta de podea, ca tocmai i s-a terminat tonerul cand aveam si eu de imprimat cateva sute de retete, nu i-am putut raspunde…i-am citi doar mesajul lasat in telefon; in schimb i-am raspuns individei de la Vodafone, care imi aducea aminte ca sint restrictionata pentru ca nu am platit abonamentul…si celui de la banca ce imi aducea aminte ca sint tot in biroul de credite….si…etc.

Ce bine este sa fii oligarh !!!!!!!!! cu atatea datorii, ma simt ca si Sarbu, Vantu sau Udrea…parca nici nu-mi vine sa mai fac vreun protest !!!!

ps. totusi, parca m-as simti mai bine daca chiar as avea aia 9000 euro pe luna venit al cabinetului…poate ca nu m-as mai uita cu jind la agentiile de turism cu oferte pentru Tanzania…

 

SIMONA SOPOV

Cine nu renunta, inseamna ca are prea mult de dat. Cine se resemneaza, inseamna ca nu are nici ce primi. (Emil Cioran)

3 thoughts on “Ce oligarha m-am trezit….

  1. M-am simtit ca la …circ , citind. La circ cu scriitorul. Scriitorul este scriitoare.
    Scriitorea stie ca …daca este ,,oligarha” si crede ca -i o intamplare ….atunci ea pare ca se simte legata de soarta ?
    Stie ca ….daca este ,,oligarha” din cauza altcuiva , atunci trebuie sa afle ce vrea Cineva-ul de la ea ?
    Sau poate ,,oligarha” a ales sa fie asa.

    Ursitoarele au inclus in destinul scriitoarei mai putina sensibilitate si mai putina putere de schimba lumea prin atractie .
    Dar i-au dat alte puteri.

  2. Hai ca-i COOL! Chiar ma gandeam si eu de ce imi fac actele pt a pleca in UE ca medic daca aici castig 9000 de euro/luna?! Dar cred ca am obosit cautand acele mii de euro aici, asa ca voi incerca sa le caut in UE. Ce vor face pacientii mei?! Sincer, nu stiu (desi imi pasa de ei pt ca ai mei sunt oameni cu suflet bun), dar mi-a ajuns sa fiu luat de fraier de cei care s-au cocotat pe scaunele puterii de a decide in numele altora.
    P.S. Ma intreb, daca plec in UE si-mi vine si mie randul sa plec in Tanzania, cine ma mai anunta?!
    P.P.S. Pana acum venitul cabinetului meu are de 1200 euro/luna. Imi e rusine sa spun cu cati bani raman in mana la final!

Dacă ai ceva de spus, comentează!

