Sint ceea ce sint!


http://www.youtube.com/watch?v=uj8C43r4zm0

I am what I am
And what I am needs no excuses
I deal my own deck sometimes the aces sometimes the deuces
It’s one life and there’s no return and no deposit

Exquisite. De ce trebuie sa ma scuz ca sint eu insumi?

De ce trebuie sa traiesc de parca ar trebui sa dau socoteala pentru ce sint?

E o singura viata. Si vreau sa ma bucur de ea din plin! Asa cum stiu si cum pot eu. Nu trebuie sa fiu cum vor altii. Nu neaparat pentru ca toti mi-ar vrea raul. Ci pentru ca daca nu sint cum sint, atunci voi juca un rol, in loc sa ma bucur ca traiesc. Pentru roluri avem actori. Dar suna ciudat sa fii actor in propriul rol… Ca sa nu zic dement.

Si da, eu imi fac cartile si tot eu sint cel care imi dau atit asii cit si doiarii. Direct sau indirect. Si pot avea si un care de asi. Degeaba daca adversarul are royala… 🙂 Sau, mai rau, daca triseaza. Dar una e sa cistig stiind ca am dat tot ce am putut da si alta e sa pierd stiind ca mi-am batut joc de mine. Oups! Parca altfel se spune, nu? :))

Ei bine, nu! Toti spun ce onorabil e sa pierzi dind totul. Dar nimeni nu spune ca poti pierde si nefacind mare lucru. Ca e subinteles? Fals. E una sa nu lupti si e alta sa iti bati joc de tine. Pe vremea cind olimpiadele erau olimpiade, varul meu a semnat la faza pe judet cu Anonymus. Pentru ca nu dorea sa mearga mai departe. Evident, a fost singura teza si, teoretic, putea fi identificat. Dar comisia a avut mai multa intelepciune decit matusa mea, care isi dorea neaparat un olimpic acasa, si a refuzat validarea tezei. Da, al meu var a pierdut. Dar…nu si-a batut joc de el.

Si da, toti se bucura de victorie.Dar cea mai frumoasa e cea pentru care ai luptat. Te bucuri mai mult de un cinci pentru care nu ai invatat nimic dar te-ai luptat cu profesorul (si el cu tine 🙂 ) decit de un zece pentru care ai invatat acasa (a se vedea clar demarcarea intre munca si lupta. Munca nu e nici frumoasa, nici datatoare de satisfactii deosebite. Iti ofera siguranta. Lupta in schimb e nesigura. De aceea rasplata e … mai mare!).

Revenind la tema: sint ceea ce sint. Muncitor, luptator, perdant… Ei si? Cui ii dau socoteala? Doar mie! Restul circotasilor pot circoti. Daca eu inteleg ca singurul meu judecator sint eu atunci… nu imi pasa de ei.

I am what I am!

 

4 thoughts on “Sint ceea ce sint!

      • In sfarsit … mai apar si din cei ce sunt in stare sa se accepte !
        Dar stii ca …sa fii tu insuti nu inseamna doar sa faci lucrurile pentru care esti facut . Da ?
        Mai inseamna ceva !

      • aha, deci tot trebuie sa faci si ceva neplacut. 🙂
        A te accepta asa cum esti nu inseamna neaparat sa refuzi sa faci altceva. E firesc sa incerci sa iti depasesti limitele si sa vrei mai mult de la tine 🙂
        Dar ai altceva in minte ?

Dacă ai ceva de spus, comentează!

