De manipulatione (VII)…


Si o ultima lege a manipularii…

Legea insuficientei. Daca vi se spune ca ceea ce vreti e ultimul exemplar? Sau ce noroc aveti, tocmai s-a mai scos o editie limitata? Evident ca va felicitati si … cumparati.

Exemplul clasic e o sticla cu apa. Intr-o tara europeana e practic fara valoare. In mijlocul Saharei e viata. Manipularea consta in a-ti explica, in plina Europa, ca acea sticla de apa e viata.

Sau ti se ofera ceva absolut normal ca fiind ilicit, ilegal, imoral…

In cuplu? Ooo, atit de simplu si frumos! In loc sa faci dragoste in fiecare zi (ei, fiecare cit de des poate 🙂 ) ti se spune: azi nu, ma doare capul. Nici azi, nu am chef. Nici azi, ca e post. Si uite asa primesti ceea ce ar trebui sa fie o bucurie comuna ca o rasplata rara pentru ceva. Precum catelul lui Pavlov. Salivezi dar… degeaba. 🙂

Asta mi se pare mult mai pervers decit un set de catuse sau o masca…. Si mult mai sinistru…

PS – nu am inventat eu legile astea. Le-am preluat si adaptat de aici:

http://www.wattpad.com/27394-bruno-medicina-tehnici-de-manipulare?p=1

Dacă ai ceva de spus, comentează!

