O lectie de etica…


E ciudat cum cele mai bune lectii ti se dau din partea celor care vor cu tot dinadinsul sa iti predea altceva…..
ieri (19.01) am primit o asemenea lectie… O, si ce lectie….
Ani de zile, o persoana importanta, nu spui cine!, mi-a tocat creierii cu etica, cu verticalitatea, cu moralitatea, cu coloana erecta!
Ca ieri sa vad ca pupa acolo unde a scuipat….
Pentru un mizilic financiar….
Recuperabil din cu totul alte surse…
Si printr-un mod absolut dizgratios….
Mama, ce lectie mi-am tras!
Oi fi eu naiv, sa cred in declaratiile oamenilor? In cele facute atunci cind nu iti cere nimeni sa le faci?
Ani de zile am discutat in contradictoriu, eu „scopul mai scuza unele mijloace”, „te mai faci frate cu dracul sa treci puntea”, persoana „nicidecum – avem verticalitate, avem onoare, nu ne coborim la asa ceva…”. Si atunci cind ai nevoie te duci umil sa saruti ca sluga mina apartinind obrazului pe care l-ai scuipat de atitea ori…..
Imi este mie rusine de de rusinea pe care ar trebui sa o simta…..
Si ma gindesc ca asa, „umil, cu capul plecat, impaciuitor, dispus la o negociere si compromis” am fost mult mai ferm si mult mai vertical – pentru ca daca am acceptat ceva a fost pentru ca erau lucruri la care stiam ca nu voi ceda niciodata.
O asemenea istorie imi face greata de ideea de umanitate….

Dacă ai ceva de spus, comentează!

